Born in een nieuw jasje

Vanaf de prille start van 2019 start BORN met het uitrollen van de nieuwe merkwaarden en merkstijl. Belangrijk onderdeel van de merkwaarde is het benadrukken van de adviesrol die BORN graag op zich nemen.

Team Sunweb heeft BORN als voedings- en ontwikkelingspartner en samen met de voedingsexperts en renners worden producten ontwikkeld en geoptimaliseerd. BORN is er echter zeer zeker ook voor de recreatieve duursporter:

“We weten uit ervaring dat heel veel recreanten met wat kleine bijsturing of support veel meer plezier uit hun sportieve inspanningen kunnen halen en daarnaast ook betere prestaties kunnen leveren… En dan hoef je niet eens spectaculair met heel veel sportvoeding moeten goochelen. Prestaties zijn ook voor de niet-wedstrijdsporter steeds belangrijker. Iedereen wil wel ergens een KOM pakken.”

“Natuurlijk gooi jij jouw lege BORN productverpakkingen niet op de grond. Wij ook niet! Het is daarom goed mogelijk dat je de komende tijd 2 verschillende designs naast elkaar zult zien. Geen paniek: beide designs bevatten hetzelfde stuff to push your limits.”

De nieuwe merkstijl uit zich onder andere in een nieuw design voor het gehele assortiment. Dit zal geleidelijk over 2019 worden uitgerold. Met een goede reden: “Als wielrenners gooien we onderweg ook niets weg in de berm. Me deze gedachte hebben we besloten ook nu geen oude verpakkingsmaterialen weg te gooien. Het kan dus goed zijn dat bestaand en nieuw design naast elkaar staat in 2019. Het is misschien niet het perfecte plaatje, maar dit bespaart een flinke berg afval.”

De eerste producten die in de nieuwe merkstijl beschikbaar zullen worden, zijn de No Friction Cream en de Recovery Relax.

 

Het bericht Born in een nieuw jasje verscheen eerst op Ride it!.